Arah Tuju Dunia

Welcome to The Iman University of Ramadhan al-Mubarak.. 

Saturday, August 28, 2010

nak jd kuat?? hehehe

berangan nk jd mcm hulk hogan???
pernah gak la aku teringin tp mcm xkn je.. hahaha

kesimpulanye... bersyukur je la ape yg ad...
p/s: ape hal la tetibe mlm2 ni terfikir mende ni plak
p/s 2nd: suke ati aku la... ad aku kesah
p/s: owhhh.. mantak ko la
p/s 2nd: :D



ak teringin nk tgk cite badang sebenonye... nk jd kuat then campak je ape2 yg besau kat israel tuh... punya la baran kan... tp tgk la umat islam skrg ni... huii.. terok betul.. mcm aku jgk... terok2... astagfirullah... (-_-)

"xkan kuat umat islam sampai mana solat subuh mcm solat jumaat"

ape maksud die agak2??
niat sama kot???
mangkuk ko... kalu niat sama x sah la solat ko...
maksud aku bilangan jemaah.. huhu!!
perfect... solat subuh pun org paggil subuh paus biru!! lewat nk mampus.. lagi seminit nk zohor baru nk subuh!! oppsss p/s: sape la tu kan...




eh, da melelong jauh ni... >.<

actually nk bagi tawu betpa gumbira nya aku dah siap part 1 marketing nih!! loteh den.. dah pukul 2:41!! nk sambung assigment doktor sujjat... hurray!!!... pye2

1 comment:

  1. ko tulis psal marketing... bru aku ingat... abis laa.. @_@

    ReplyDelete